Uitslag van de OGD-wedstrijd

Uitslag van de Old Grand Dad wedstrijd van 24 mei 2017

De wedstrijd is mede dankzij de conditie van de baan en het mooie weer goed gelopen.

De sfeer zat er goed in bij de Opa’s!

Het spelniveau was hoog en met hier en daar jammer genoeg wat mindere goede resultaten.

De winnaar Jan de Vries behaalde de eerste prijs met maar liefst 40 Stableford punten, zijn hoogste resultaat sinds 2015!

De volgende grootvaders hebben zich gekwalificeerd voor de Regiofinale van 3 juli a.s. op de mooie baan van Grevelingenhout.

punten

8

Piet Tolsma

31

Wij feliciteren de winnaars met het behalen van hun resultaat en wensen hun veel succes bij de komende Regiofinale.

Alle grootvaders bedankt voor jullie ondersteuning van het goede doel in de komende jaren.

Jan Goud, Clubsonsul                                                         Paul Versluis, Regioconsul ZW Nederland