Verslag DC Trofee 20 juni 2017

Dit jaar waren de weersvoorspellingen uitstekend voor de DC Trofee, geen onweer en slagregen. Het werd wel behoorlijk warm. Gelukkig was er af een toe een briesje om even op adem te komen. Uiteindelijk streden 48 dames om de felbegeerde Trofee. Al sinds 1993 wordt deze wedstrijd – het sportieve hoogtepunt van het jaar – in samenwerking met onze sponsor Juwelier van Willegen georganiseerd.

Na afloop werden traditiegetrouw lekkere aardbeientaartjes geserveerd, ook dit jaar weer door hole 19 verzorgd en het werd heel gezellig op het terras.

De longest drive werd gewonnen door Yvonne Groen met een afslag op hole 11. De neary op hole 3 was voor Marjan van Ingen.

Francies Ochtman mocht de DC Trofee in ontvangst nemen.

De volgende dames wonnen prachtige prijzen die ook dit jaar weer door Cecile van Willegen ter beschikking werden gesteld:

1e prijs

Francies Ochtman (35 punten, hcp 26.6)

2e prijs

Sybille Obluda (34 punten, hcp 25.2)

3e prijs

Yvonne de Waard (32 punten, hcp 24.2

Met dank aan Cecile en Ingrid van Willegen en alle dames die er weer een feestje van hebben gemaakt, kijken we terug op een zonovergoten en gezellige dag.

De Damescommissie