Verslag van de Dames Openingswedstrijd 2017

Het zomerseizoen 2017 werd door de dames van Capelle met een Texas Scramble (strokeplay) en een High Wine na afloop geopend.

Met voor de tijd van het jaar ongewoon prachtig weer werd het een leuke en gezellige dag met zeer goede scores. De winnaars waren:

1e prijs:

Marijke Blok, Eugénie Plikaar en Pauline Philippa met een netto score van 49 slagen en een gemiddelde PHcp van 32.

2e prijs:

Erica van Eik, Coos Erdman en Marjan van Ingen met een netto score van 50 slagen en een gemiddelde PHcp van 18.

3e prijs:

Lia Breda, Valery Kolk en Marianne Verhoeff met een netto score van eveneens 50 slagen, maar een hogere gemiddelde PHcp van 29.

Verder werden er ook de winnaars van de Wintereclectic bekend gemaakt. Voor deze wedstrijden geldt dat naast mooie prestaties ook frequent meedoen de kans om te winnen verhoogt.

Francies Ochtman (PHcp 29) was met 33 punten (over 9 holes) de winnares van de Wintereclectic  2016/2017. De tweede prijs ging naar Valery Kolk met eveneens 33 punten maar een hogere PHcp van 34. De derde prijs was voor Hanny Geelkerken (PHcp 28) met 32 punten en de vierde prijs ging naar Francine Beij met eveneens 32 punten, maar een iets hogere PHcp van 33.

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

We kijken terug op een zeer geslaagde en gezellige dag en een lekkere, door Hole 19 verzorgde High Wine.

We kijken ook vooruit naar een zomerseizoen met hopelijk veel mooi weer, de Oma/Noma wedstrijd (16 mei), de wedstrijd om de DC Trofee (20 juni), de Vriendinnendag (4 juli), de Carrouselwedstrijd tijdens de Lustrumweek (29 augustus), de wedstrijd om de Gouden Koets Trofee op Prinsjesdag (19 september), Medals en Instuiven.

De damescommissie