Vrolijke Openings/Paaswedstrijd met koude Hollandse wind

Tweede Paasdag is het wedstrijdseizoen echt van start gegaan met de Openingswedstrijd.
88 deelnemers gingen om 1 uur van start, nadat de voorzitter het startschot had gegeven.
De Texas Scramble geeft altijd veel ruimte voor overleg. De wind maakte het rechtuit slaan niet makkelijk, maar er is altijd wel iemand in het team die een goede slag maakt. Ter verhoging van de feestvreugde kwam de paashaas ook nog even langs.
Alle teams kwamen koud, maar opgewekt van de baan met een mooie score.
Het winnende team , Laurens en Conja Francken en Wientje en Marijn Bonga behaalde maar liefst 54 stableford punten en werd beloond met een mooie schaal voorjaarsbloemen.
Tweede is het team van Bettie van Veen, Titia Mouth, Lex Cleton en Hans de Ronde geworden.
De derde prijs was voor Dieneke van Wessem, Marly en Albert Stuurman en Justin Eerhart.

We sloten de dag af met een gezellige borrel en een heerlijke paastraktatie en maken ons alweer op voor de komende Vlaggenwedstrijd op Koningsdag, 27 april.

De Wedstrijdcommissie