Inschrijving Capels Senior Open 2018 geopend

Inschrijving Capels Senior Open 2018 officieel geopend! Wees er snel bij om niet teleurgesteld te worden.

Na een zeer succesvol “Capels Senior Open” in 2017 zijn we van start gegaan met de organisatie van de achtste editie van dit prestigieuze nationale open golftoernooi.

Het toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 21 en zondag 22 juli 2018.

Met het bepalen van de speeldatum van het Capels Senior Open 2018 heeft de organisatie rekening gehouden met de finalewedstrijd van het wereldkampioenschap voetbal, die op zondag 15 juli 2018 in Rusland wordt gespeeld.

Leden en niet-leden kunnen zich NU inschrijven via de speciale website van het Capels Senior Open: www.seniorgolfopen.nl

De Wet Bescherming  persoonsgegevens heeft ons genoodzaakt om de inschrijvingsprocedure aan te passen. Men dient zich eerst te registeren alvorens te kunnen inschrijven. Het door u aangemaakte wachtwoord zal gekoppeld worden aan uw NGF nummer.

Voor deelnemers (dames en heren) geldt een leeftijdseis van 50 jaar of ouder op de eerste speeldag t.w. 21 juli 2018.

LET OP!

De organisatie heeft gemeend de voorwaarde voor deelname aan dit toernooi te moeten aanpassen. De vereiste maximum individuele EGA handicap is verlaagd van 30.0 naar 28.0

Ondanks deze aangescherpte handicap verwacht de organisatie weer een grote opkomst. De laatste editie van dit nationale golftoernooi was vroegtijdig overtekend mede door een groot aantal enthousiaste terugkerende oud-deelnemers. Men moet er dus snel bij zijn om zeker te kunnen zijn van deelname.

Ook dit jaar zal er een prijs beschikbaar worden gesteld voor een Super Senioren team met de laagste bruto score. Beide spelers moeten op de eerste speeldag van het toernooi 65 jaar of ouder zijn.

Deelnemers die tijdens het toernooi blijven overnachten in de omgeving van de golfbaan, kunnen gebruikmaken van een aantrekkelijk hotelarrangement van hotel Nieuwerkerk (Van der Valk Hotel).

Deelnameprijs is € 30,- per persoon, exclusief € 30,- greenfee. Leden van de Golfclub Capelle betalen alleen € 30,- inschrijfgeld per persoon. Inschrijfgeld en eventuele greenfees moeten gelijktijdig met de inschrijving worden betaald.

De inschrijving is pas geldig nadat het verschuldigde bedrag is overgemaakt.

Na afloop van de eerste ronde op zaterdag, kan men deelnemen aan een individuele Barbecue vanaf 14.00 p.m. tot 21.00 p.m. De kosten bedragen € 17,50 per persoon. Ook niet deelnemers kunnen hiervan gebruikmaken.

De barbecue zal plaatsvinden op het terras van ons clubhuis. Mocht men aan de Barbecue willen deelnemen, dan moet men dit bij de inschrijving aangeven. Het bedrag dient men te voldoen gelijktijdig met het inschrijfgeld en eventuele greenfees.

BBQ menu kan men terugvinden op onze website: www.seniorgolfopen.nl.

Ook voor 2018 is voor de vijfde keer op rij gekozen om een financiële bijdrage te leveren aan de Stichting Leontienhuis.  Deze stichting stelt zich ten doel de strijd aan te gaan tegen eetstoornissen. Hiervoor werkt zij nauw samen met de Nederlandse Academie voor Eetstoornissen (NAE).

Uitgebreide informatie over het toernooi is beschikbaar op de website: www.seniorgolfopen.nl

Commissie Capels Senior Open 2018