Oma/Noma Wedstrijd 15 mei

Op 15 mei a.s. is er de Oma/Noma-wedstrijd. Een wedstrijd voor oma’s en noma’s (niet-oma’s). Dit is een voorronde voor een jaarlijkse stablefordwedstrijd over 18 holes voor oma’s. Het aantal kleinkinderen bepaalt op welke hole je een par krijgt. De noma’s trekken een nummer voor de par op één hole!

De nummers 1, 2 en 3 ontvangen een prijsje en mogen dan meedoen aan de landelijke finale. De winnares krijgt de wisseltrofee uitgereikt. De finale wordt gespeeld bij Golfclub Harderwold op vrijdag 3 augustus. De winnares van de Noma’s ontvangt een wisselbeker.

Het Inschrijfgeld op 15 mei bedraagt € 10,-  Ook dit jaar gaat de opbrengst naar SOS Kinderdorpen.  Inschrijven gaat via de website van onze golfclub. Belangrijk is dat je het aantal kleinkinderen opgeeft. Het aantal kleinkinderen bepaalt op welke hole je niet hoeft te scoren. De Noma’s trekken op de dag zelf een lootje om vast te stellen op welke hole ze niet hoeven te scoren. De Noma’s kunnen niet worden uitgezonden naar de landelijke finale.

Mocht je tot de winnaressen behoren dan zal de secretaris van de damescommissie je opgeven (indien je dat wilt) voor de landelijke finale op 3  augustus a.s. De kosten van deze finaledag zijn 65 euro. Dit bedrag is voor de greenfee, koffie/thee en diner en 15 euro voor het goede doel. Dit bedrag zal door de deelnemers zelf worden betaald.

Hopelijk doen veel dames van onze golfclub mee.