Verslag Gouden Koets Trofee

Op Prinsjesdag werd om de Gouden Koets Trofee gespeeld!

Het was weer een prachtige dag, zoals we er dit jaar al vele hebben gehad. De damescommissie had de dames verzocht om een hoedje op te zetten en vele dames hadden hier gehoor aan gegeven, alhoewel het nooit verplicht is. Er was zelfs één dame die het bij een vingerhoed had gelaten. Heel origineel!

Op Prinsjesdag mogen de dames iemand uitnodigen om samen de baan in te gaan. Er waren vele heren aanwezig op deze damesdag tot groot genoegen van eenieder.

Alles zag er vrolijk en kleurig uit.

Na de wedstrijd werd een soort alternatieve troonrede uitgesproken door één van de dames van de damescommissie en die had ‘Wopke’ (Minister van Financiën) meegenomen om haar te assisteren bij de prijsuitreiking. Deze ‘Wopke’ (John Jansen) deed dat met verve.

De derde prijs ging naar Ria en Frits Bergsen met 51 stablefordpunten. Een prachtig resultaat, maar het kon nog beter. De tweede prijs was voor Lenie Hartman en Peter Schoone, die met 55 stablefordpunten nog beter scoorden, maar de uiteindelijke winnaars waren Wijntje de Graaf en Ruud Rijks, die het ongelofelijke puntenaantal hadden behaald van 58! Zij werden dan ook de winnaars van de Gouden Koets Trofee.

Al met al was het een gezellige dag, die besloten werd met een glaasje, een soepje en een aantal crostini’s, geserveerd door Hole 19.

Graag ziet de damescommissie eenieder terug bij de volgende Prinsjesdag in 2019.

De damescommissie