Verslag Mixed Foursome Kampioenschappen 2018

Mixed Foursome Kampioenschappen 2018: een spannende wedstrijd met stralend weer!

Na een lange, koude en natte winter verrasten de weergoden ons op 24 maart met stralend weer. De baan was zelfs qualifying, wij hadden gelukkig geen last van wintergreens.

15 mixed teams streden om de felbegeerde bokaal. Het werd een spannende wedstrijd over twee ronden. Na de eerste ronde hadden Anneloes Hollman en John Leeuwenburg de leiding met 87 slagen. Coos en Ruud Erdman waren tweede met 88 slagen en Daniëlla Wijnveldt en Paul Hollman stonden op de derde plaats met 89 slagen.

Maar, toen zetten Coos en Ruud Erdman de eindspurt in. Met 82 slagen speelden zij de beste tweede ronde. Ook Daniëlla Wijnveldt en Paul Hollman speelden een betere tweede ronde met 83 slagen en zij haalden ook Anneloes Hollman en John Leeuwenburg in (86 slagen in de tweede ronde).

Coos en Ruud Erdman zijn ook dit jaar de Mixed Foursome Kampioenen!

De eindstand is als volgt:

HCP

1e

2e

1e

Coos en Ruud Erdman

5.0/11.3

2e

Daniëlla Wijnveldt/Paul Hollman

10.7/8.3

3e

Anneloes Hollman/John Leeuwenburg

9.0/5.2

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

De wedstrijdcommissie