Verslag Poldertrofee 2018

Zondag 26 augustus werd er gestreden om de Poldertrofee.
Première van de Poldertrofee vond plaats op de oude baan in het jaar 1989.
Het was één van de laatste wedstrijden aldaar.
Bedenker èn schenker van de Poldertrofee , een echte circa 30 kilo wegende handbediende lenspomp was de Heer Gérard Moussault, tevens de eerste winnaar van deze wedstrijd.

Zondag gingen er 35 deelnemers van start op een baan die gelukkig weer een beetje groen wordt en die na weken van droogte zelfs hier en daar “ casual water” vertoonde.
Het was prima golfweer maar aan de scores was te merken dat veel spelers gewend waren aan meer rol door de droogte van de afgelopen weken.

Maar er zijn altijd uitzonderingen.

Met een prachtige score van 41 stableford punten werd de winnaar van de Poldertrofee Peter Schoone.

Tweede met 37 ptn werd Robert-Jan Visser en derde met eveneens 37 ptn Paul Hollman.

Longest drive dames : Carin de Vaal

Longest drive heren : Paul Hollman

Neary dames : Francies Ochtman

Neary heren : Rick Nederhorst

De naam van de winnaar zal toegevoegd worden aan de pomp in het voorportaal van ons clubhuis.