Competitie 2019 - de kop is eraf!

NGF en Golfclub Capelle logos gecombineerd

Kop is eraf!!

Zo uit de winter is het altijd maar afwachten tegen wie en op wat voor banen je komt te spelen. Klaar zitten in november achter je computer en vervolgens je poule opzoeken. Iets wat de competitie elk jaar ook weer mooi maakt.

Afgelopen zondag 31 maart aangetreden tegen Spaarnwoude op Kagerzoom. Vol ambitie op de eerste tee, met een flinke wind en een behoorlijke kou druppelen de foursome’s de baan in. Althans tot de laatste foursome. Helaas was een speler van de tegenpartij naar Capelle gereden en niet naar Kagerzoom. Laten we zeggen ook die kunnen we afvinken!!!

Na een paar roestige eerste holes worden uiteindelijk de volledige 6 punten behaald, fijn en dat geeft vertrouwen voor de middag. Tevens klaart het weer wat op, wat voor sommige spelers zeer goed uitkomt, toch BART!!

Even bij komen met een lunch en dan weer van start.

Vervolgens allemaal op de tee om de eerste singelaars succes te wensen en te zorgen dat zij de voorsprong nog verder uit kunnen breiden. Na verloop zijn ook de laatste spelers de baan in. Met hier en daar support van familie en leden van de vereniging zijn we de strijd aangegaan. Dit wordt uiteraard zeer gewaardeerd. Dank daarvoorJ!!

Na wat holes te hebben gespeeld hoor je hier en daar wat de stand is: 1up, 2 down, all square, maar misschien nog wel mooier is als je ergens in de verte een keihard gejuich hoort. Dan is het alleen te hopen dat het voor jouw team is, gelukkig achteraf was dat ook het geval. Van 3 down naar 1 up winnen, klasse gedaan Senol. We winnen uiteindelijk met 16-2 een klinkende overwinning.

Volgende week tegen Hooge Rotterdamsche.

Dank aan de supporters en we houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groeten,

Heren 1