De Haij & van der Wende advocaten nieuwe hoofdsponsor

Met trots laten wij weten dat Golfclub Capelle per 1 januari 2020 een nieuwe hoofdsponsor heeft: de Haij & van der Wende advocaten.

Het bestuur van de vereniging heeft op 20 november jl. voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering het contract ondertekend. De Haij & van der Wende advocaten heeft hier het volgende over laten weten:

“Wij zijn erg verheugd en trots u te kunnen meedelen dat de Haij & van der Wende advocaten afgelopen woensdagavond een prachtig driejarig hoofdsponsorcontract heeft getekend met Golfclub Capelle!

Erwin den Hartog en Dennis Oud vertegenwoordigden ons kantoor bij de ondertekening. Per 1 januari 2020 volgt ons kantoor de Rabobank op als hoofdsponsor van deze mooie club.

Uiteraard zijn wij geen onbekende van de club, want wij zijn al jaren op verschillende manieren betrokken bij Golfclub Capelle.

Golfclub Capelle is een Verenigingsbaan waar iedereen zich snel thuis voelt. De club heeft een actief verenigingsleven dat zich kenmerkt door de open, gezellige en ontspannen sfeer.

Gezien de binding met de regio, de professionaliteit van alle betrokkenen bij Golfclub Capelle, de aanwezigheid van vele relaties en de uitstekende mogelijkheden om aldaar golf te spelen, heeft ons deze stap doen zetten.

Ook op de golfbaan zullen wij proberen een ieder een slag voor te zijn”

De Haij & van der Wende advocaten en Golfclub Capelle kijken uit naar een succesvolle en sportieve samenwerking!

Foto's: Peter van Toen