Verslag Echt(e)parenwedstrijd 2019

echteparen v2

Hoewel in de dagen voorafgaand aan de wedstrijd de vooruitzichten er qua weer niet best uitzagen, viel dat op de wedstrijddag reuze mee. Slechts één, behoorlijke bui en verder gewoon goed golfweer zonder het aangekondigde onweer.

Met 36 koppels was de inschrijving precies groot genoeg om op alle holes zonder dubbele flights te kunnen starten. Helaas moest één koppel zich toch nog afmelden i.v.m. een blessure.

Er werd dit jaar behoorlijk goed gescoord met uitschieters naar boven en beneden. Twaalf koppels met een score van 30 of meer is voor deze spelvorm (greensome), die de meesten van ons omwille van de relatie toch niet vaak spelen, niet slecht.

Winnaars van de dag werden Albert en Marly Stuurman (pl.hcp 30) met 43 stableford punten. Op de tweede plaats eindigden Coby en Hans Solleveld (pl.hcp 24) met 36 stableford punten. En derde Anneloes en Paul Hollman (pl.hcp 9 !!) met 35 stableford punten.

De aanmoedigingsprijs ging dit jaar naar Christine Walravens en Ton Kooiman, die daarvoor beiden een doosje ballen ontvingen.

Verder was de prijs voor de team-leary voor Jan en Anna-Marie ten Raa, de neary bij de dames voor Marly Stuurman en bij de heren voor Paul Kaan.

Met recht weer een dag, waarop iedereen trots kan zijn op zijn/haar prestatie.

De Wedstrijdcommissie