Nieuwe voorzitter Golfclub Capelle

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 20 november jl. heeft André Korenhof na 6½ jaar voorzitterschap de voorzittershamer overgedragen aan Auke de Boer.

Auke de Boer is hiermee niet alleen voorzitter van Golfclub Capelle, maar ook bestuurslid van de Stichting tot Exploitatie van de Capelse Golfbaan en voorzitter van de Stichting Capelse Golf.

André Korenhof werd door de secretaris van de vereniging, Lex Cleton, uitvoerig toegesproken en bedankt voor zijn jarenlange inzet voor de golfclub en genoemde stichtingen. Als blijk van dank voor zijn inzet werd aan André Korenhof de gouden speld van de vereniging uitgereikt.

Tijdens de ALV is Paul Verver afgetreden als bestuurslid. Joke den Boer en Tom Geerdes zijn herbenoemd.

Foto's: Peter van Toen