Openingswedstrijd Clubhandicap & Social Mix groot succes!

Seizoensopening van de commissies Clubhandicap en Social Mix op 5 april 2019.

Het kon niet beter...een wedstrijd om het seizoen te openen.....op een werkelijk bijna zomerse dag.

De beide commissies hadden wat het weer betreft in elk geval een ‘gouden handje’ en door de bundeling van deze beide commissies, een deelnemersveld van bijna 100 golfers.

De start om 11.00 uur, voorafgaand door een foto van het gehele gezelschap, was op alle holes tegelijkertijd. En als je bij hole 10 aankwam, trof je een partytent waar de al dan niet hongerige magen en dorstige kelen konden worden gelaafd. Met recht kon hier gesproken worden van ‘lekker in de boter en de suiker gelegd’ worden!

De gekozen spelvorm en de spelersdiscipline (waarvoor hulde!) bracht met zich mee dat de eerste spelers zich zo rond half vier, alweer in het clubhuis meldden.

Na een drankje of meerdere werd er een douche genomen en rond zes uur ging vrijwel het gehele gezelschap aan tafel voor het wel verdiende diner voorafgegaan door de prijsuitreiking.

Het diner wat door het team van Restaurant Mulligan geserveerd werd, viel bij een ieder in goede aarde en terecht was er een applaus voor de keuken.

Al met al kunnen we met elkaar terugkijken op een voortreffelijke start van het seizoen!