Verslag De Gouden Koets Trofee

17 september 2019

Een van de laatste wedstrijden van het seizoen is altijd de strijd om de Gouden Koets Trofee. Dit jaar gespeeld op 17 september.

Het was weer een prachtige dag, waarop weer vele dames een Prins hadden uitgenodigd om met hen de baan in te gaan. Van tevoren was er al veel gezelligheid in het clubhuis vanwege alle kleurige hoeden, die door veel dames werden gedragen. Het zag er allemaal heel fleurig uit.

Uiteraard werd er ook gestreden om de Gouden Koets Trofee en de resultaten logen er niet om. Er waren maar liefst 3 stellen die 50 punten wisten te behalen met het slimme gebruik van het touwtje (van 5 meter), waarmee ze de baan in werden gestuurd. Uiteindelijk won het stel dat 52 punten behaalde en werd bij de stellen met 50 punten gekeken naar de laagste playing handicap, dus vielen Martine Pieneman en Rick Nederhorst helaas buiten de prijzen vanwege het feit dat zij een playing handicap hadden van 29.

1e prijs: Bettie van Veen en Huib Pieneman met 52 punten met een playing handicap van 23

2e prijs: Bep en Jacques Daamen met 50 punten en een playing handicap van 25

3e prijs: Hanny en Geert Geelkerken met 50 punten en een playing handicap van 26

Het was weer een bijzonder leuke en gezellige dag, waarvan iedereen heeft genoten.

De Damescommissie