Word vriend/sponsor van een selectiespeler

De Capelse golfclub is op zoek naar ‘Topgolf-vrienden’ die als sponsor de selectiespelers van Capelle, de zondagteams 1, 2 en 3 financieel willen ondersteunen.

Missie, werkwijze en kosten

Missie:

“Het ondersteunen van topgolf bij G&CC Capelle aan den IJssel in haar sportieve uitdagingen door zaken financieel mogelijk te maken.”

Werkwijze:

Wij zetten ons in om aan de selectiespelers van Capelle meer trainingsfaciliteiten te verstrekken en om het imago van de golfclub door middel van de topgolfers landelijk een hoger aanzien te geven.
Wat wij willen faciliteren is het verzorgen van (individuele) trainingen, trainingsstages, aanschaf van golfmateriaal en het verstrekken van een uniform clubtenue. Het betreft hier de selectieteams die op zondagen de 36-holes competitie op prestatieniveau spelen met als doel om de Golfclub Capelle weer terug te brengen naar de Hoofdklasse. Het derde team zien wij als kweekvijver voor doorstroming naar de eerste twee topteams.

Kosten:

Uw bijdrage per speler is minimaal € 75,00

Wat krijgt u van ons?

Er zal door de Technische Commissie bekendheid worden gegeven aan de Vriendengroep Capelle middels een Vriendenzuil in het clubgebouw. Daarnaast worden de sociale contacten en de gezelligheid binnen de club en de Vriendenclub geoptimaliseerd en kunt u netwerken binnen deze ‘Vriendenclub’.

In ieder geval organiseert de Technische Commissie éénmaal per jaar, in de maand juni/begin juli een golftoernooi waarin u speelt met de door u gesponsorde selectiespeler. Deelname aan dit toernooi is gratis en na afloop wordt u een BBQ aangeboden.

Om u aan te melden als sponsor: klik hier

Overzicht selectie spelers:

Aaron van Noord

Alex Dekker

Austin Zhou

Ayrton van der Reest

Bart Meijer

Carlos Thieleman

David van Nijenhof

Gavin Baptiste

Guido Thijssen

Joris Hartmans

Justin Eerhart

Justin Stuijt

Karsten van der Gevel

Martijn Steine

Nick Eerhart

Robert Leydes

Ruben Kostense

Senol Uyrum

Steven Klinkenberg

Wij hopen op uw ondersteuning en kijken uit naar een mooi competitie seizoen.

Met vriendelijke groet,
Golfclub Capelle