Golfclub Capelle - update 21 mei 2020

Clubhuis klein

Beste leden,

Inmiddels is de baan al weer 1½ week open en er wordt volop gegolft. Het is niet altijd eenvoudig om alles plezierig te laten verlopen met alle maatregelen en voorschriften die van toepassing zijn, maar het loopt nog steeds goed.

Dat is met name te danken aan de enthousiaste inzet van onze Marshals. De afgelopen weken hebben zij iedere dag van ’s morgens vroeg tot ’s avonds 19:00 uur de leden gestart vanaf hole 1 en toezicht gehouden in de baan waar nodig. Zij hebben wel hulp nodig en wij doen hierbij een oproep of u hen wilt ondersteunen als ‘Marshal in coronatijd’ waarbij de focus van uw taken op het starten van de golfers vanaf hole 1 zal liggen. U wordt dan ongeveer twee keer per maand ingedeeld:

- ’s morgens van 07:00 uur (of later indien mogelijk) tot 13:00 uur

of

- ’s middags van 13:00 – 19:00 uur

Als u de Marshals de komende zomermaanden wilt helpen kunt u zich hier aanmelden. Onze Marshal coördinator, Hans van der Hoeven zal dan contact met u opnemen voor verdere informatie en het indelen van het Marshalrooster.

Gelukkig kan het team van Restaurant Mulligan u vanaf 1 juni weer ontvangen in het restaurant en op het terras, zij het onder strikte voorwaarden, waarvan het naleven van de 1,5 meter afstand de belangrijkste is. Wij doen een beroep op u om die 1,5 meter afstand altijd te bewaren en ook andere aanwijzingen en instructies op te volgen want wij mogen alleen open blijven als we ons aan de richtlijnen houden.

Over een nieuwe datum voor de Algemene Ledenvergadering die wij hebben moeten uitstellen, zullen wij u in een later stadium informeren.

Ook willen wij u hierbij laten weten dat vanaf maandag 25 mei de volgende aanpassingen van kracht zijn:

• Introducés en greenfee spelers (nog geen Fabulous Golf) zijn weer toegestaan;
  • Reserveren van starttijden kan weer zoals gebruikelijk (de regel van maximaal 3x per week vervalt hiermee);
  • De Commissiedagen gaan weer van start (zie de Clubagenda). Als u wilt deelnemen kunt u zich hiervoor inschrijven via de wedstrijdmodule van ProwareGolf. Als u niet op de startlijst staat, kunt u helaas niet deelnemen.

Tot slot willen wij u laten weten dat het reserveren van een starttijd de komende periode nog steeds verplicht is. Zonder een reservering kunnen wij u helaas niet toelaten tot de golfbaan.

Graag tot ziens op de club en mocht u vragen hebben, laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,
Golfclub Capelle