Handicartwedstrijd

Stichting Handicart logo 140911

Image not found

Beste leden,

Zoals u al begrepen zult hebben van de wedstrijdcommissie zijn er voorlopig helaas geen golfwedstrijden. Covid-19 zit ons ernstig dwars.

En dus gaat ook de Handicartwedstrijd op 21 mei niet door. Dat is spijtig, we hebben immers een prachtig nieuw Handicartbestand en dat wordt nu niet gebruikt. En ook de altijd mooie donatie via de jaarlijkse wedstrijd is er even niet.

Wij hopen dat de Handicartwedstrijd in het najaar alsnog gepeeld kan worden, maar niets is zeker.

Wat wel zeker is, is dat u te allen tijde welkom bent de Stichting Handicart met uw persoonlijke donatie te ondersteunen. Dat kan via de doorclick op de Homepagina van Golfclub Capelle.

Alvast veel dank daarvoor en zo mogelijk zie ik u bij de Handicartwedstrijd in het najaar.

Jan Willem Elte, clubconsul voor de Stichting Handicart