Uitslag Maandaginstuif 9 november

Op 9 november werd de openingswedstrijd van het winterseizoen gespeeld.

Er waren wel  enkele aanpassingen. Oorspronkelijk was de wedstrijd gepland voor 2 november met een Texass Scramble 3-bal.

Wegens slechte weersvoorspellingen, storm en regen,  verschoven wij de wedstrijd naar 9 november, een goede beslissing want we konden nu spelen met stralend weer en genieten van allerlei hapjes en drankjes in de baan, verzorgd door Mulligan.

Rekening houdend met de verscherpte maatregelen speelden wij een ‘best ball better ball’ wedstrijd in flight van 2 deelnemers.

Bij de 9 holers behaalden Hans Jue en Anneke Simons 40 netto punten.

Ook Hans van der Hoeven en Ageeth Verbiest eindigden met deze score, maar aangezien hun score op de laatste 6 holes beter was vormen zij het winnende team.

Bij de 15-holers was er ook een gelijke stand bij de scores.

Zowel Jan Martinu en Frits Cornelissen als Margreet Vollebregt en Pim Arts behaalden een netto score van 57 slagen.

Pim en Margreet behaalden op de laatste 9 holes net 1 slag minder (46) dan Jan en Frits (47), zodat Margreet en Pim de eerste prijs hebben behaald.

De uitslag van de zomerinstuiven is als volgt:

Bij de groep met handicap < 30 was Joop van Oord winnaar met 31 punten en bij de groep handicap > 30 behaalde Margreet Vollebregt met 23 punten de eerste plaats.

De puntenaantallen zijn zowel gebaseerd op de wekelijkse uitslag (1e, 2e en 3e) als op aanwezigheid (1 punt per aanwezigheid).

Vanaf 16 november spelen wij weer eclectic wedstrijden.