Online oefeningen van Hans von Burg

Logo Hans von Burg met foto

Hopelijk gaat het jullie goed en bent u nog steeds in goede gezondheid.

Hierbij bied ik u weer graag een aantal oefeningen aan:

Oefening 1

Oefening 2

Oefening 3 - grip

Voor de online lessen die ik al eerder online heb gezet, leest u hier verder:

Als u toch wilt trainen dan is dit een hele goede visualisatie training. U staat op hole 1 van Capelle. Het is mooi weer en u slaat met uw favoriete golfclub een mooie drive midden op de fairway. Daarna maakt u een perfecte swing en slaat u uw 2e shot midden op de green, of voor de green wat uw hcp ook is. Na 2 puts loopt u met een par van de hole.

Hole 2 slaat u met een kleine draw midden op de fairway precies in de bocht, uw tweede swing en shot is ook weer perfect en komt midden op de green naast de vlag. Weer een par. (makkelijk spel eigenlijk golf)

Het gaat echt lekker en u loopt vol zelfvertrouwen naar hole 3, u heeft een klein beetje wind tegen en besluit 1 club meer te kiezen. U lijnt het shot op net rechts langs de linker bunker en slaat met een kleine fade de bal midden op de green. De put die van rechts naar links loopt, holed u uit voor birdie.

(haha.. is hoor u denken wanneer gaat het fout maar gewoon zo door spelen...)

Als u mijn niveau van concentratie heeft zal de visualisatie training nu wel zijn einde naderen, maar als u het kunt volhouden tot hole 9 of zelfs tot hole 18 is dit echt een hele goede mentale training. Probeer iedere dag deze training uit te voeren. Uw golfspel wordt er beter van. (met dank aan Paul Hollman)

Voor stap 1 - klik hier

Voor stap 2 - klik hier

Voor stap 3 - klik hier

Voor stap 4 - klik hier

Voor stap 5 - klik hier

Voor stap 6 - klik hier

Voor stap 7 - klik hier

Voor stap 8 - klik hier

Voor stap 9 - klik hier

Voor stap 10 - klik hier

Voor stap 11 - klik hier

Voor stap 12 - klik hier

Voor de extra les - klik hier

Het trainen van de 12 bewegingen is heel effectief voor het verbeteren van uw golfswing, iedere dag 50 keer de bewegingen trainen. Succes!

Met vriendelijke groeten,

Uw golfpro: Hans von Burg Golfclub Capelle