Rijnmond Trophy gaat niet door

Beste Leden,

Gezien de recente ontwikkelingen in Nederland door de coronapandemie en de mogelijke verdere gevolgen komende weken hebben de Rijnmond Trophy Captains besloten dit jaar de wedstrijd niet door te laten gaan. Dit is een tegenovergestelde boodschap van twee weken geleden.

Allereerst kunnen we met de huidige ontwikkelingen niet met zekerheid zeggen dat de veiligheid en gezondheid van een ieder te waarborgen is in een werkbare situatie. Daarnaast ontwikkelt de pandemie zich in een negatieve richting in de regio Rijnmond wat kan betekenen dat komende weken er meer maatregelingen getroffen dienen te worden. Op Capelle zijn we vorige week al getroffen met een aanvullende maatregel, zijnde het sluiten van Restaurant Mulligan.

De Rijnmond Trophy is in den beginne een wedstrijd maar heeft ook zeker een belangrijk sociaal aspect. Het sociale aspect is dit jaar al versoberd. Het wedstrijd element zou zijn doorgang nog wel kunnen vinden maar als Captains vinden wij dat een verkeerd signaal en onverstandig.

Als Captains spijt het ons dat wij deze beslissing moeten nemen. Maar wij zijn in de overtuiging dat dit voor het collectieve belang de beste beslissing is.

Excuses voor het ongemak. We danken jullie voor jullie belangstelling.

Met vriendelijke groet,

Martijn Steine