Rijnmond Trophy - inschrijving geopend

De Rijnmond Trophy wordt dit jaar op bovenvermelde data in oktober gespeeld op
2 banen. (Zie voor verdere informatie de wedstrijdkalender op de website).

De wedstrijd

• Minimumleeftijd voor deelname is gesteld op 21 jaar;
  • Maximum handicap is gesteld op 20;
  • Indeling wordt bepaald door de RRT-commissie, minimaal 6 dagen voor de respectievelijke wedstrijddag;
  • Per wedstrijddag spelen 4 dames en 8 heren per golfclub in drieballen;
  • Wedstrijdvorm is netto strokeplay (aantal slagen minus de playing-handicap);
  • Deelname fee bedraagt € 20,- (t.b.v. deelname, prijzen, snacks en drankjes);

Het winnen van de Trophy is voor Capelle uiteraard het hoofddoel van de wedstrijd, waarbij het natuurlijk vanzelfsprekend is dat dit bij voorkeur in harmonie met de tegenstanders gaat gebeuren! De spelvorm is netto strokeplay.  Alle netto scores worden opgeteld, de slechtste score per team valt af. De club met, na twee wedstrijddagen, de minste slagen wint de schaal.

Deelname

De wedstrijd is reeds opengesteld in de kalender en een ieder die voldoet aan de voorwaarden kan zich dus inschrijven. Het is belangrijk dat men bij inschrijving aangeeft welke dagen men beschikbaar is!

Met vriendelijke groet De RRT-commissie,

Martijn Steine