Slotwedstrijd Dames

Clubhuis klein

Slotwedstrijd Dames,

De Slotdag op 27 oktober van dit bizarre jaar bracht nog velen op de been. Gelukkig was het nog aardig weer toen 14 drietallen vertrokken voor de Scramble 3-bal wedstrijd.

Van gezelligheid na de wedstrijd kon geen sprake zijn en een prijsuitreiking was niet mogelijk, maar hier is de uitslag:

De derde plaats was voor Sandra van de Gevel, Carin Cleton en Yvonne de Waard (49)

Maar ook Coos Erdman, Anneke Versluis en Marijke Gonzalez lieten zich niet onbetuigd en werden verdienstelijk tweede.(50)

De eerste plaats was echter voor de toppers Marianne Verhoeff, Mieke Nijman en Lelus Vellekoop. (51)

-----------------------------------------

Deze zomer zijn er ook andere wedstrijden gespeeld.

De zomerinstuiven zijn dit jaar drukbezocht en ook daar zijn winnaars.

De eerste plaats met 220 punten is bereikt door Hanny Geelkerken.

Emmy van Bodegraven is verdienstelijk tweede met 204 punten

Het puntentotaal van 162 punten is voor Marjan van Ingen, zij werd derde.

De Medals hebben natuurlijk ook winnaars opgeleverd.

De Iron Lady is dit jaar opnieuw gewonnen door Hanny Geelkerken met een totaalscore van 137 punten.

Emmy van Bodegraven werd mooi tweede met 132 punten.

De 129 punten van Janet de Munnik waren goed voor een derde plaats.

Alle dames van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat!!

N.B.  Behalve van de zomerinstuiven zijn de volledige uitslagen te vinden op de website waar tevens een Ringerscore van de Medals  staat. (De beste score per hole over alle wedstrijden).

In de loop van het afgelopen jaar is de samenstelling van de damescommissie gewijzigd.

Anneke  Jansen, Greet Gallagher en Marianne Verhoeff hebben, na 6 jaar met veel enthousiasme en positieve inzet in de commissie gezeten te hebben , hun commissiewerk overgedragen aan Anneke Vermaas, Emmy van Bodegraven en Ineke Haringa.

Hoe het dit jaar verder gaat is nog afwachten. Vanaf 3 november starten we de winter-eclectics met inschrijven via de website en met inachtneming van de voorwaarden zoals ze voor de baan zijn vastgesteld.

We hopen in de winterperiode weer veel dames op dinsdag te verwelkomen.

De damescommmissie.