Verslag Poldertrofee

regenboogwedstrijd

WC-Poldertrofee, Driebal, Stableford 2020

Na een hittegolf van ongeveer drie weken, mochten de 55 deelnemers en deelneemsters van de Poldertrofee 2020 vandaag de nodige regenbuitjes trotseren. De temperatuur was echter zeer aangenaam, dus prima golfweer.

Om 9.00 werd er enthousiast afgeslagen door een supersnelle twee-bal, gevolgd door drie-ballen, die hun best deden om zo vlot mogelijk door de baan te trekken. Maar niet alle ballen gaan rechtdoor, over de sloot of bunker. Af en toe wachten is dan ook onvermijdelijk. Maar na enige aansporing van de wedstrijdleiding liep het meestal weer prima door en uiteraard leverde de Polderwedstrijd 2020 ook een winnaar op.

Winnaar Poldertrofee 2020 is Martijn Steine HCP 12 , Score 38 STB.

Tweede plaats  Steven Klinkenberg HCP 4 ,Score 37 STB.

Derde plaats Rick Nederhorst met HCP 27, Score 36 STB.

Alle winnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd en ondanks de corona beperkingen kunnen we terugkijken op een mooie en gezellige golfdag.

De Wedstrijdcommissie