Winnaars Bedrijvencompetitie 2020 bekend!

Image not found Winnaars Slotwedstrijd én Overall Winnaar Bedrijvencompetitie 2020 bekend!

De afgelopen weken hebben 70 verschillende teams verspreid over 6 wedstrijddagen deelgenomen aan de Bedrijvencompetitie. Op donderdag 24 september is Slotwedstrijd gespeeld bij Golfclub Capelle en op Golfbaan Hitland.

Ondanks de slechte voorspellingen is het gelukkig bij één (plens-)bui verder droog gebleven. Met 60 teams is er deze dag enthousiast gegolft op beide banen en goed gescoord!

De (dag-) winnaars van deze Slotwedstrijd waren:

• Hans Schreudering en Jorrit Rogaar voor Pro Circle met 42 Stableford punten bij Golfclub Capelle
  • Bob Hoogwerf en Ron de Kok voor M. de Koning en KFC met 44 Stableford punten bij Golfbaan Hitland

Wij feliciteren de prijswinnaars van harte en zullen de prijzen van deze wedstrijd naar hen toesturen.

Met deze laatste wedstrijd is ook het eindklassement bekend en de overall winnaar van de Bedrijvencompetitie 2020 is geworden:

H. Hertog Assurantie- & Pensioenmanagement

Dit team behaalde een score van 183 punten over de 'best of 5' en een totale score van 217 over alle wedstrijden.
Wij feliciteren Henk Hertog van harte met deze overwinning en zullen de prijs die is aangeboden door ING Private Banking aan Henk uitreiken.

Een eervolle 2e plaats werd behaald door Sportief Capelle; ook 183 punten uit de beste 5 wedstrijden, maar met een score van 213 punten over alle wedstrijden.

Voor een volledig overzicht van de eindstand – klik hier

Tot slot willen wij u hierbij allemaal uitnodigen voor deelname aan de Ryder Cup van Golfclub Capelle versus Golfbaan Hitland op donderdag 8 oktober a.s.