Bericht van de Technische Commissie

20210018 logo Mulligan

NGF Competitie 2021

Zoals wij reeds de competitie Team-Captains van Golfclub Capelle aan den IJssel geïnformeerd hebben, heeft het NGF-bestuur het besluit genomen om de Voorjaarscompetitie 2021 voor volwassenen te annuleren.

Het bestuur van Golfclub Capelle en de Technische Commissie beseffen dat de teleurstelling over het annuleren van de competitie voor het tweede achtereenvolgende jaar bij velen groot is.

Daar het verplaatsen van de landelijke competitie door de NGF naar een later tijdstip als een onmogelijke zaak gezien wordt, heeft de TC in overleg met het bestuur een oproep gedaan aan de Team-Captains of er belangstelling is om een onderlinge competitie te organiseren. Uiteraard met inachtneming van de dan geldende corona-maatregelen.

De respons met name van de hogere teams was groot. In een separaat bericht zullen de captains van de teams welke zich opgegeven hebben de speeldata en een poule-indeling krijgen.