Happy Golf for Starters

20210410 3

Golfclub Capelle organiseert

in samenwerking met Hans von Burg Happy Golf for Starters.

Voorop staat plezier in golfen en dat ontstaat mede doordat je door de baan loopt. Vandaar Happy Golf: dat je na het spelen met een goed gevoel naar huis gaat. Voor startende golfers organiseert Team Happy Golf daarom Happy Golf for Starters.

Dit happy event is speciaal voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. En als uitzondering is dit event ook open voor lesklanten van Von Burg Golfschool die (nog) niet lid zijn van onze vereniging. Er zijn begeleiders die meelopen en je helpen met de telling, uitleg geven over de etiquette, veiligheid in de baan en vertellen over baanmanagement.

Zaterdag 10 april was het eerste Happy Golf event. Een hoge opkomst van startende golfers  die samen met hun begeleiders kou, wind en regen trotseerden. En geen event zonder een winnaar, deze maand: Ed Arnold!

Het volgende Happy Golf event is op zaterdagmiddag 8 mei, 15.00-16.30 uur. Wil jij ook mee doen en happy starter van de maand worden? Je kunt je t/m 4 mei nog opgeven via deze link. Deelname voor leden is € 2,-. Lesklanten VBGS niet-leden betalen óók nog een middaggreenfee van € 10,- (normaal € 25,-) en dienen de greenfee af te rekenen voorafgaand aan Happy Golf for Starters bij de caddiemaster.

Met sportieve groet, namens TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Mascha Bos & Simone de Bruin