Happy Golf for Starters

1 logo klein v8

Happy Golf for Starters

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg

Zaterdag 14 augustus was er weer een Happy Golf for Starters. En wat een geweldige dag was het! Starters en g-golfers liepen onder een stralende zon met een ervaren speler heerlijk door de baan. En daar is Happy Golf om te doen: plezier in golfen.

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. En als uitzondering is dit event ook open voor lesklanten van VonBurgGolf-school die (nog) niet lid zijn van onze vereniging. Begeleiders lopen mee en geven uitleg over de etiquette en veiligheid in de baan.

Speciale dank dit keer aan: Jan ten Raa, Marcel de Jong, Ruud en Coos Erdman, Mieke Nijman en Pim Arts!

Om startende en g-golfers dit plezier door de baan te laten ervaren, organiseert Team Happy Golf dit jaar nog drie keer Happy Golf for Starters. Het volgende happy event is op zaterdagmiddag 25 september 15.00-16.30 uur. Wil je ook meedoen? Schrijf je dan in en zet de laatste twee data alvast in je agenda!

DATA 2021:

• Zaterdag 16 oktober van 15:00 - 16:30
  • Zaterdag 13 november, van 13:30 - 15:00 uur en aansluitend overall prijsuitreiking.

Je kunt je t/m 21 september opgeven via deze link. Deelname voor leden is € 2,-. Lesklanten VBGS niet-leden betalen óók nog een middaggreenfee van € 10,- (normaal € 25,-) en dienen de greenfee af te rekenen voorafgaand aan Happy Golf for Starters bij de caddymaster.

Met sportieve groet, namens TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Mascha Bos & Simone de Bruin