Verslag Rode Tee Wedstrijd van de herencommissie

Rode tee wedstrijd heren 210519a

Woensdag 19 mei organiseerde de herencommissie een wedstrijd waarbij vanaf de rode tee werd afgeslagen. Dit om de twijfelaars vertrouwd te maken met deze mooie tee van waar af het voor velen plezierig spelen is.

Donkere luchten en de buienradar dreigden de dag te verzieken, maar gelukkig trokken alle donkere wolken aan onze baan voorbij, hadden wij een mooie dag en bleken als vaak de afzeggers ongelijk te hebben. Het rode karakter van deze dag werd benadrukt door een kledingadvies , een rode bal om mee te spelen en een rood hapje geserveerd door Mulligan. Tenslotte werd de dag afgerond door een potje voetbal tussen twee regionale teams die eveneens bekend staan om hun affiniteit met rood.

De wedstrijd werd gewonnen door Wim Verstijnen met 39 SBF punten, vlak voor Arnoud Geerling met een identieke score maar een hogere handicap. Er was ook een prijs voor de meeste rode outfit, die zoals te verwachten gewonnen werd Rob Moelker. Al met al een geslaagde dag die zeker voor herhaling vatbaar is.

Namens de herencommissie,

Jan Ochtman en Auke de Boer