Zaterdag 12 juni - Happy Golf for Starters

happy golf

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg

Zaterdag 8 mei was er weer een Happy Golf for Starters. Even leek het er op dat het wederom een regenachtig event zou worden. Maar niets was minder waar: na een kwartier werd het droog , ging de zon schijnen en konden de deelnemende starters heerlijk door de baan lopen. Want daar is Happy Golf om te doen: plezier in golfen.

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. En als uitzondering is dit event ook open voor lesklanten van VonBurgGolf-school die (nog) niet lid zijn van onze vereniging. Begeleiders lopen mee en helpen met de telling, geven uitleg over de etiquette, veiligheid in de baan en vertellen over baanmanagement. Speciale dank dit keer aan: Peter en Janet de Munnik, Marjan de Wolff, Mike Gallagher, Quirine van de Gevel, Carola Olijerhoek en Patrick Rorije!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Dit keer was het Marian Voskamp-Kouw die zich de Happy Golfer van de maand mag noemen.

Het volgende Happy Golf event is op zaterdagmiddag 12 juni, 15.00-16.30 uur. Wil jij ook mee doen en happy starter van de maand worden? Je kunt je t/m 8 juni nog opgeven via deze link. Deelname voor leden is € 2,-. Lesklanten VBGS niet-leden betalen óók nog een middaggreenfee van € 10,- (normaal € 25,-) en dienen de greenfee af te rekenen voorafgaand aan Happy Golf for Starters bij de caddymaster.

Met sportieve groet, namens TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Mascha Bos & Simone de Bruin