Echte paren wedstrijd op woensdag 27 april jl.

Na een aantal jaren van afwezigheid werd op Koningsdag 27 April weer een Echt(e) paren wedstrijd gehouden. Dit werd met veel enthousiasme ontvangen en resulteerde in 54 gretige teams die met veel goede wil en misschien onrealistische verwachtingen uiteindelijk om 13:00 mochten afslaan.

Tegen 18:00 in restaurant Mulligan onder het genot van de hapje en drankje zaten alle teams na te praten waar een slag werd ingeleverd en na wat noest rekenwerk was de uitslag bekend.

De eerste plaats met 43 Stableford, 2 green fees voor de Brabantse Golf in Brussel verzorgd door de GCCC en een mooie mand mocht door Inge Florijn en Ben den Haan in ontvangst worden genomen.

Anneke en Menno Vermaas werden 2e met een score van 42, Debbie Weng en Alderd van Veelen 3e met 41.

Nummers 4&5 alsmede longest drive heren/dames and de leary kunnen worden bekeken in de einduitslag gepubliceerd op de eigen website.

Na het zingen (door sommigen) van het Wilhelmus werd deze mooie feestelijke golfdag afgesloten.

Dank nog aan het team van Mulligan die bij het ontvangst iets lekkers hadden voorzien voor bij de koffie en voor de hapjes na afloop.

Namens de wedstrijd commissie,

Janet, Conja, Carin and Mark