Golfers met een beperking speelden de slotwedstrijd mini

Golfclub Capelle donderdag 20 oktober 2022

Golfers met een beperking speelden de slotwedstrijd mini - competitie.

De mini - competitie wordt gespeeld op 7 verschillende banen in de regio Zuid Holland. Wat een succes volle dag is dit geworden met zoveel enthousiaste deelnemers.

Bij aankomst lekker drankje met een petitfour. Daarna gezellig met begeleiders de baan in. Verwend door sponsors heel veel lekkers mee in de golftas incl. golfballen.

Na een wedstrijd met zonnetje. Rond de klok van 16.00 uur bij binnenkomst alleen maar gezichten met een brede smile. Onder het genot van hapjes/drankjes, allemaal sterke verhalen over het score op iedere hole.

Iedereen ging met een zeer warm en tevreden gevoel naar huis. Deelnemers met een mooi aandenken van de mini - competitie 2022.

Wij danken alle sponsors en vrijwilligers voor hun inzet. Zonder jullie is dit niet mogelijk voor deze groep golfers.

Team GvG ( golfers voor gehandicapten)

Golfclub Capelle

Heb je interesse om ook deel te nemen aan deze golflessen.

Meld je aan via Golfclub Capelle

Golf voor gehandicapten - Golfclub Capelle