Stichting Handicart, bericht van de Clubconsul

Stichting Handicart logo 140911

Beste leden,

Naast behoefte aan nieuwe (en oude) donateurs, hebben we momenteel een probleem waarbij ik jullie hulp nodig heb.

Gedurende vele jaren hebben Bep en Aad Landman het onderhoud van de Handicarts en de loods op zich genomen. Daarna heeft Hans van Ingen, vaak met Aad van Reekum, dat op zich genomen.

Nu blijk dat dit onderhoud de laatste jaren enigszins in het slop is geraakt en dat op dit moment niemand dat doet. De accu’s hoeven gelukkig niet meer te worden opgeladen, maar de karren moeten zo nu en dan wel worden schoongemaakt en de loods gebezemd.

De vraag is of er leden bereid zijn dit werk eens per 2-4 weken te doen. De beste tijd van de dag lijkt de vroege avond te zijn.
Daarnaast is er behoefte aan iemand met fondswervende kwaliteiten. Ik ben dat niet van nature en er zijn vast leden die dat leuk vinden.
Gaarne roep ik u op u op te geven als u hier voor voelt. Dat kan via het secretariaat of rechtstreeks bij mij, ook als u nog aanvullende informatie wilt hebben.

Bij voorbaat Dank!

Jan Willem Elte, Clubconsul Stichting Handicart