Hartelijk dank Marja Hofstede

HGM

Beste Leden, golfbaancollega's en HGM collega's,

Via deze weg wil ik u bedanken voor een onvergetelijk afscheidsfeest, de mooie speeches, bloemen en cadeaus.

Het warm onthaal en applaus toen ik van de baan af kwam rijden op de maaimachine. Iedereen was er ook echt, zelfs vrienden en familie! Ik was zeer verrast en denk er elke dag nog aan terug. Zo'n goed georganiseerd feest met heerlijke hapjes en drankjes. Laat dat maar aan Thijs over!

Ik heb al die jaren ( ongeveer 9 jaar ) met heel veel plezier gewerkt en ook met hele fijne collega's, ook van de golfclub. Ik heb zelfs nog een balletje leren slaan!

Het afscheid was moeilijk maar het werk werd in de winter iets te zwaar, vandaar de beslissing elders te gaan werken.

Maar.. ik kom zeker nog een keer langs om eens te kijken hoe het met jullie gaat.

Nogmaals Heel veel dank en tot ziens!

Groetjes, Marja Hofstede