Verslag Candle Cup Lunch

candle

Dinsdag 20 december organiseerde de Damescommissie traditiegetrouw de Candle Cup Lunch in samenwerking met de Mulligans.

Gelukkig was de gladheid die het land de voorgaande week geteisterd had, vertrokken, zodat men zonder problemen naar het clubhuis kon komen. Een groep van 38 dames nam deel aan de gezellige lunch die in het sfeervol aangeklede restaurantgedeelte van het clubhuis gehouden werd.

Bij de aanvang van de lunch vertelde Martine Pieneman, dat zij het voorzitterschap van de Damescommissie na 6 jaar zal overdragen aan Betty Talstra eind februari 2023.

De Damescommissie is blij dat Martine dit werk zo lang heeft gedaan en wensen Betty succes in deze nieuwe functie. De lege plek die ontstaat door het vertrek van Martine, zal worden ingevuld door Yvonne de Waard. Zodoende is de bezetting van de Damescommissie weer volledig en kunnen we volgend jaar weer mooie wedstrijden organiseren.

Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht in, wist Marjan van Ingen de aanwezigen te verrassen met een prachtige voordracht van het gedicht van Annie M.G. Schmidt genaamd “De Kerstman”. Er werd ademloos naar haar geluisterd, zo mooi werd het verteld!

Al met al was het een gezellig middag.

De Damescommissie (Martine, Betty, Marjan, Anneke, Emmy, Hanny, Martha en Ineke) wensen u allen fijne feestdagen en een gelukkig, sportief, maar bovenal gezond 2023.