Verslag Dames Slotwedstrijd

slotwedstrijd 6 dames 2022

En dan is de ‘zomer’ zo maar voorbij en sluiten wij onze zomerwedstrijden af.
Afgelopen dinsdag hebben wij dat gedaan door het spelen van de slotwedstrijd: een 3-bal scramble wedstrijd over 18 holes. Altijd een gezellige spelvorm om mee af te sluiten. En omdat we dat deze zomer zo gewend waren, rekenden we ook nu weer op mooi golfweer en …. jawel, het was een heerlijke dag, met zo nu en dan een zon en gelukkig heel weinig wind.

Bij binnenkomst kregen de flights de gebruikelijke, door Mulligan, verzorgde, high-wine en nadat iedereen binnen was volgde de prijsuitreiking van deze dag en de uitreiking van de Iron Lady.

De prijswinnaars van de slotwedstrijd:
1e prijs: Wilma van de Maas, Anneke Versluis, en Corry Vet.

2e prijs: Emmy van Bodegraven, Marjan van Ingen en Valerie Kolk.

3e prijs: Willy van Dijk, Laura Boer en Janet de Munnik.

De Iron Lady, de prijs voor de beste 8 Q-wedstrijden die in de zomermaanden wordt gespeeld, is dit jaar wederom gewonnen door Hanny Geelkerken met 277 punten. Zij had tot haar eigen grote verrassing tijdens de laatste wedstrijd de nummer 2 (Lenie Meijerink, 272 punten) en nummer 3 (Janet de Munnik, 267 punten) weten te passeren.

Wilma van de Maas (264 punten) en Karen Schuddeboom (258 punten) zijn 4e en 5e geworden en voor hen waren nog een aantal kleine prijsjes beschikbaar, die door het opruimen van de damescommissiekast tevoorschijn waren gekomen.

Volgende week beginnen we aan de winter eclectics en natuurlijk hopen we
weer op veel deelneemsters en prachtige droge dagen.

Tot ziens op de damesdinsdagen!

De Damescommissie