Verslag Gouden Koets wedstrijd

20 september 2022

Altijd een bijzondere damesdag omdat we dan heren mogen uitnodigen. We verwennen ze dan ook met stralend weer! Uiteraard was onze eigen gouden koets weer aanwezig in het clubhuis met de Koning en Koningin achter de raampjes. De wedstrijdvorm met ieder team een eigen kleur touwtje is altijd weer wennen en vooral lachen. Wanneer zetten we het touwtje in? Eerste holes gewoon glad vergeten……..en aan het eind blijkt het touwtje toch te kort voor de laatste put.

Omdat deze wedstrijd een shotgun is kwamen vrijwel alle spelers tegelijk het clubhuis binnen waardoor het een gezellige borreltijd werd met heerlijke hapjes.

Onze voorzitter, Martine Pieneman, nam het woord voor de prijsuitreiking en Ineke Haringa, wedstrijdleiding van deze dag, hielp haar met de prijzen overhandigen.

Met 50 stablefordpunten werden Ingrid van Willegen en zoon Jeroen eerste. Proficiat, jullie namen zullen vermeld worden op de wisseltrofee. Met 48 stablefordpunten kwamen echtpaar de Munnik op de 2e plaats en echtpaar Vermaas op de 3e plaats.