Verslag Happy Golf

happy golf

Zaterdag 11 juni was weer onze maandelijkse Happy Golf for Starters. Onder een stralende zon konden onze Starters weer heerlijk door de baan lopen. “Dit is zo leuk, ik heb nu een vriendin meegenomen en ik heb afgelopen maand een paar keer met iemand gelopen die ik via Happy Golf heb leren kennen.” Hoe leuk is dat? Want dat is precies waar het Happy Golf om te doen is: plezier in golfen!

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. En Happy Golf for Starters is ook voor lesklanten van Hans von Burg die (nog) geen lid zijn.

Wederom liepen ervaren leden mee, gaven zij uitleg over etiquette, veiligheid in de baan en hielpen tellen. Na afloop werd er gezellig nagepraat onder het genot van een drankje en een bitterbal.

Speciale dank dit keer voor begeleiding aan: Jan ten Raa, Mark Miggelbrink, Peter den Breejen, Joop Koster en Peter Wanders!

Ook dit keer was er een Happy Golfer van de maand: Enrico Giese. Van harte gefeliciteerd!

Heb je handicap 34 of hoger en wil je ook meedoen? Het volgende Happy Golf event is op zaterdag 23 juli, er wordt vanaf 15.00 uur gestart.

Inschrijven gaat via de website - Klik hier

Met sportieve groet,