Verslag Happy Golf

happy golf v2

Happy Golf for Starters Zaterdag 23 juli was er wederom Happy Golf for Starters.

En het was weer geweldig! De weergoden waren ons ook deze keer zeer gunstig gezind. Onder een prachtig stralende zon konden de deelnemende starters, jong en oud, heerlijk door de baan lopen. En daar is het Happy Golf om te doen: met plezier golfen.

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden met handicap 34 t/m baanpermissie.

En als uitzondering is dit event ook open voor lesklanten van VonBurgGolf-school, ook als zij niet lid zijn van onze vereniging. Niet alleen krijgen startende golfers ervaring met door de baan lopen, ook leren ze andere leden kennen. Bovendien: ervaren spelers lopen als begeleiders mee, geven uitleg over de etiquette, veiligheid in de baan en helpen met de telling. Speciale dank dit keer aan: Joop Koster, Willem Rozema, Jan ten Raa, Marcel de Jong, Peter den Breejen, Mieke Nijman, Heleen Kloot en Carin de Vaal.

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Dit keer mag Tonnie Eerhart zich de Happy Golfer van de maand mag noemen. Van harte gefeliciteerd!

Heb je het dit keer gemist? Niet getreurd want dit jaar organiseren wij nog 4x Happy Golf for Starters. Het volgende happy event is op zaterdag 13 augustus. Er wordt gestart vanaf 15.00 uur. Geef je op via - klik hier

En zet ook gelijk de andere data in je agenda: 10 september, 8 oktober en 12 november 2022. We zien je graag bij Happy Golf!

Met sportieve groet, namens TEAM HAPPY GOLF
Brian van der Veen, Mascha Bos & Simone de Bruin