Verslag Happy golf

Happy Golf for Starters 2022

Golfclub Capelle organiseert in samenwerking met Hans von Burg

Happy Golf for Starters

Zaterdag 13 augustus was alweer ons vijfde Happy Golf for Starters van dit jaar. En wat was het weer gezellig! De zon straalde intens en de deelnemers liepen met een zacht briesje heerlijk door de baan. En daar is het Happy Golf om te doen: met plezier golfen.

Dit keer was speciaal ook Peter Bellaard aanwezig want Happy Golf for Starters was hem totaal onbekend. Peter assisteert sinds kort Hans von Burg en kon op deze manier zijn baankennis vergroten. En omdat hij met elke flight wel een paar holes meeliep, kon hij ook kennismaken met onze deelnemers. Welkom Peter Bellaard!

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden met handicap 34 t/m baanpermissie én ook voor onze g-leden. Startende golfers leren ander leden kennen, krijgen ervaring met door de baan lopen. En alle flight hebben begeleiders die uitleg geven over de etiquette, veiligheid in de baan en helpen met de telling.

Speciale dank dit keer aan: Heleen Kloot, Jan ten Raa, Joop Koster, Mieke Nijman en Peter den Breejen!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Deze maand is dat Jerrel Volkerts, hij mag zich de Happy Golfer van de maand noemen. Van harte gefeliciteerd Jerrel!

Wil je volgende maand weer meedoen? Dat kan! Het volgende happy event is op zaterdag 10 september. We starten vanaf 15.00 uur en altijd vanaf oranje. Geef je op via deze Link

En zet gelijk de laatste twee data ook in je agenda: 8 oktober en 12 november 2022. We zien je graag bij Happy Golf!

Met sportieve groet,
TEAM HAPPY GOLF