Verslag Happy Golf

happy golfing

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg

Happy Golf for Starters Afgelopen zaterdag was er weer Happy Golf for Starters.

De zon straalde en de deelnemers ook. Met zichtbare blijdschap op de gezichten gingen ze door de baan. En daar is het Happy Golf om te doen: met elkaar en met plezier golfen!

Zoals altijd liepen de Happy Golfers negen holes. Sommigen liepen pas voor een tweede keer door de baan. Kunt u zich dat nog herinneren, uw tweede keer door de baan? En hoe spannend het was? Er waren wederom ook een aantal Happy Golfers die er voor gingen: zij liepen een kaart. Er werden slagen geteld, parren gemaakt, gezwoegd, geploegd, gekreund en veel gelachen. Na afloop werd er met elkaar een drankje gedronken en een bitterbal genuttigd in restaurant Mulligan.

Happy Golf for Starters is mede-mogelijk omdat leden als begeleiders meelopen. Zij geven uitleg over de etiquette, veiligheid in de baan en helpen met de telling. Enorme dank dit keer aan: Carola Olijerhoek, Heleen Kloot, Joop Koster, Mark Miggelbrink, Peter den Breejen en Willem Rozema!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Deze maand is dat Sebastiaan Karssen, hij mag zich de Happy Golfer van de maand noemen. Van harte gefeliciteerd Sebastiaan!

Dit jaar is er nog één keer Happy Golf for Starters: zaterdag 12 november. We starten dan vanaf 13.00 uur i.v.m. het daglicht. Wil je meedoen? Geef je op via deze link - Klik hier

We zien je graag bij Happy Golf for Starters!
Met sportieve groet,

TEAM HAPPY GOLF