Verslag happy golf

Happy Golf for Starters

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg Zaterdag 14 mei was het 2de Happy Golf for Starters van dit jaar. Ook dit keer waren de weergoden ons gunstig gestemd. En de deelnemende starters konden heerlijk door de baan lopen. Want daar is Happy Golf om te doen: plezier in golfen.

Happy Golf for Starters is speciaal voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. Wederom liepen ervaren leden mee, gaven zij uitleg over etiquette, veiligheid in de baan en hielpen tellen. Na afloop werd er gezellig nagepraat op het zonovergoten terras onder het genot van een drankje en een bitterbal.

Speciale dank dit keer voor begeleiding aan Wijnie de Graaf, Mark Miggelbrink, Peter en Janet de Munnik en Auke de Boer!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Miriam Kaptein is de Happy Golfer van de maand. Van harte gefeliciteerd!

Heb je handicap 34 of hoger en wil je ook meedoen? Het volgende Happy Golf event is op zaterdag 11 juni juni, er wordt vanaf 15.00 uur gestart. Inschrijven gaat via de website. - Klik hier

Met sportieve groet,
TEAM HAPPY GOLF