Verslag Mulligancup

20210018 logo Mulligan

De Mulligancup

Op 4 juni is voor de 4e keer de zomereditie van de Mulligancup gespeeld. Het was een prachtige dag met veel zonneschijn en een lekkere temperatuur. Maar liefst 105 deelnemers hadden zich voor deze wedstrijd opgegeven, georganiseerd door Restaurant Mulligan.

In de baan stonden 3 stands opgesteld waarbij de deelnemers even konden genieten van lekkere versnaperingen welke door de keuken van Mulligan met veel enthousiasme waren bereid.

Het was dit keer een spannende wedstrijd omdat alle spelers deze editie van de rode tee hebben afgeslagen. Ondanks deze “handicap” hebben ook de spelers die normalerwijze van geel afslaan zich goed staande gehouden.

De sfeer in de baan was opperbest en na afloop heeft iedereen nog kunnen genieten van een lekkere hapjes en bittergarnituur. Samen met een drankje en in de zon zittend heeft iedereen nog lang nagenoten van deze geweldige dag nadat de prijsuitreiking feestelijk tot een einde kwam.

De winnaars van de Mulligancup worden natuurlijk volgend jaar weer verwacht om hun titel te verdedigen.

Felicitaties aan de flight van Peter en Janet de Munnik & Rob en Carola Olijerhoek met hun 1e prijs!