Verslag Slotwedstrijd Commissies Maandag instuif en Social mix

Social Mix Capelle

Verslag gezamenlijke  slotwedstrijd Maandag Instuif en Social Mix 2022

Op de warmste 28 oktober ooit werd deze Texas Scramble wedstrijd gespeeld.

Meer dan 90 enthousiaste speelsters en spelers met handicaps variërend van - 0.5 tot 45 maakten er een echt ‘social’ gebeuren van op de baan die er prima bij lag.

Bij het passeren van het clubhuis waren er urenlang heerlijke poffertjes waar gretig gebruik van is gemaakt.

Een nieuwe spelvorm was de ‘straightest’ op hole 10. De bedoeling was de bal na de afslag zo dicht mogelijk bij het daar neergelegde lint te spelen.

Ook zij die van nature geen longhitters zijn kregen zo een kans.

Helemaal vlekkeloos verliep dit niet, maar een volgende keer zullen we bij dit onderdeel de schoonheidsfoutjes eruit halen.

En nu de winnaars:

1e prijs: Frits Bergsen, Ria Bergsen Fengler, Rogier Mol, spelend met zijn moeder Marie Madeleine Mol, ter ere van haar verjaardag.

Bruto score 65, netto 48

2e prijs: Leon Schnitzler, Frans Peelen, Rob Peekstok en Leon Haase

Bruto score 72, netto 50

Neary vanaf geel: Ed van den Berg

Neary vanaf rood: Jan Vollebregt

Straightest vanaf geel: Martin van Oorschot

Straightest vanaf rood: Karin Schuddeboom

Toch wel heel bijzonder was de prestatie van het team van Fred de Wilde, Justin Eerhart, Florence Hautekeete en Hikke van Doorninck.

Terwijl de par van onze baan 69 is bereikten zij een bruto score van 63!!, maar liefst 6 onder par!! Met hun netto score vielen zij niet in de prijzen, maar bijzonder is het wel.

Na de borrel was er voor de liefhebbers nog een diner, goed verzorgd door Mulligan

hartelijke groet, Commissie Maandag instuif en de Social mix.