Verslag van de Happy Golf

LOGO FULLCOLLOR NKB 2013 Transparant v2

Happy Golf 4 Starters weer van start!

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg Zaterdag 9 april was het zover.

Na een korte winterstop werd er weer Happy Golf for Starters gespeeld. Een goed begin in een nieuwe reeks van acht zaterdagmiddagen. En in tegenstelling tot vorig jaar, met de allereerste keer Happy Golf, dit keer waren de weergoden ons wél gunstig gestemd. Onder aanvoering van Brian van der Veen en Mascha Bos werd er met veel plezier gestart en gespeeld.

Het doel van Happy Golf is, met plezier door de baan lopen en het plezierig houden voor iedereen.

Voor starters is dat soms wennen. Want hoe loop je eigenlijk door de baan? Van welke tee sla je af? Hoe vind je een marker? Hoe behoud je aansluiting met de flight voor je? Waar zet je je tas neer? Wat is toch ready golf? Als beginnende golfer heb je tal van vragen. Daarom organiseert Golfclub Capelle speciaal voor haar leden met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie Happy Golf 4 Starters. En als uitzondering is dit event ook open voor lesklanten van VonBurgGolf-school die (nog) niet lid zijn van onze vereniging. Elke flight heeft een begeleider. Een ervaren speler die minder ervaren spelers vertelt over etiquette en veiligheid in de baan. Speciale dank dit keer aan Willem Rozema, Joop Koster, Mieke Nijman. En natuurlijk geen event zonder winnaar. Dit keer mag Sebastiaan Karssen zich de Happy Golfer van de maand mag noemen.Van harte gefeliciteerd!

Heb je handicap 34 of hoger en wil je ook meedoen? Dat kan. Het volgende Happy Golf event is op zaterdag 14 mei , er wordt vanaf 15.00 uur gestart. Inschrijven gaat via de website. - Klik hier

Met sportieve groet, namens TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Mascha Bos & Simone de Bruin