Verslag WC-Mixed Foursome Clubkampioenschap

Hole met rode vlag

WC-Mixed Foursome Clubkampioenschap 27 holes strokeplay

Het was een gezellige en sportieve strijd op zondag 27 maart 2020 om het Kampioenschap Mixed Foursome 27 holes strokeplay.

Alle ingrediënten waren dan ook aanwezig om deze dag te doen slagen. Het was genieten van de prachtige baan; de goede sfeer in de flights (ondanks een aantal waterballen) en niet onbelangrijk… wederom heerlijk golfweer.

Het was een feest om weer een goed gevuld terras te zien waar iedereen na de wedstrijd kon genieten met een lekker drankje met elkaar. En hoe leuk was het om weer een prijs uitreiking te mogen doen!

Tot een play-off is het niet gekomen maar de strijd om de eerst en tweede plaats was behoorlijk spannend. Na 27 holes strokeplay gespeeld te hebben kwamen de volgende helden als winnaars uit de strijd.

Eerste plaats: Quirine van de Gevel en Nick Eerhart 121 slagen

Tweede plaats: Anneloes Hollman en John Leeuwenburg 122 slagen