Golfclub Capelle ontving haar nieuwe leden

1 logo klein v9

WELKOMSTWEDSTRIJD 12 maart 2022

Zaterdag 12 maart was de Welkomstwedstrijd voor nieuwe leden.

De wedstrijd was op uitnodiging van het bestuur en werd verenigings-breed gedragen. Vele commissies waren vertegenwoordigd: maandaginstuif, dames, heren, avondinstuif, Social Mix, wedstrijdcommissie, TC en de Marshals.

De organisatie was in handen van de introductiecommissie.

En wat was het geweldig! Ontvangst met koffie en thee bij Mulligan, de wedstrijdkaarten werden uitgedeeld door de wedstrijdleiding Corinne van der Veen en Henk Spek. Auke de Boer hield een welkomstwoord waarin hij o.a. sprak over hoe belangrijk wij het vinden dat onze vereniging een verbindende factor heeft. Dat nieuwe leden zich snel thuis voelen op de club mede doordat ze de aansluiting vinden met andere leden.

De wedstrijdleiding had een mooie indeling gemaakt voor een 9-holes Texas scramble. Elke flight bestond uit vier personen en werd aangevoerd door een commissielid. Op hole 1 stond Carin de Vaal als starter/marshall. Iedereen werd bevraagd waar zijn/haar pitchfork was: in je broekzak of in je tas? Een aantal zal dit lesje altijd onthouden…. Verder, er werd gestreden door
de teams, er werden tactische beslissingen genomen want iedereen moest tenminste twee keer afslaan, er werd nagedacht, gehuiverd en nog veel meer genoten en gelachen. Zoals we dat graag zien.

Na afloop werden de kaarten ingeleverd, scores opgeteld. En er werd natuurlijk nagepraat over die ene afslag die per se gemaakt moest worden en die prachtige chip die bijna viel. Onder het genot van een drankje en een bitterbal werden ook nog de prijzen uitgereikt aan:

1ste prijs team Mascha Bos
2de  prijs team Ineke Haringa
3de  prijs team Carola Olijerhoek

Een mooi begin van het lidmaatschap voor nieuwe leden. Het was weer een hele fijne middag met elkaar op de golfbaan en daarbuiten. Speciale dank aan Carola Olijerhoek, Cees Kriens, Christine Walravens, Dick en Carin de Vaal, Eric van Viersen, Ineke Haringa, Marcel Geerdink, Marjan van Ingen, Marjolijn van Viersen, Mieke Nijman, Paul Verver en Quirine van der Gevel.

Heel graag tot volgend jaar, wanneer we weer nieuwe leden mogen verwelkomen!

Met sportieve groet,

Simone de Bruin, Mascha Bos, Brian van der Veen, Henk Spek en Corinne van der Veen