Bericht van Restaurant Mulligan

Lidmaatschap Capelle

Beste leden van Golfclub Capelle,

Zoals u gisteravond heeft kunnen zien in de persconferentie, van onze premier Mark Rutte, zijn de maatregelen voor de bestrijding van het Corona virus verlengd. Waar wij eerst nog de hoop hadden dat wij na 6 april onze deuren mochten heropenen is deze datum opgeschoven tot minimaal 28 april. En ook 28 april geeft ons voorlopig geen zekerheid, het is slechts de termijn tot hoeverre de regering vooruit kan kijken. Uiteraard houden wij de vingers gekruist en houden wij moed! Mulligan heeft alle tijdelijke (nood) steunmaatregelen in werking gezet die de overheid ons heeft geboden. Hiermee hopen wij het de komende tijd vol te houden samen met onze aangelegde reserves.

Het is bijzonder jammer dat alle evenementen zijn afgelast. We hadden ons enorm verheugd op de openingswedstrijden van de herencommissie, Social Mix, maandaginstuif en de damescommissie. Ook de Thaise avond kon helaas niet doorgaan, we hadden daar al ruim 110 reserveringen voor. Ook de competitie en de bedrijvencompetitie alsmede Koningsdag moesten voor 2020 helaas geannuleerd worden. Wij gaan dit enorm missen, vooral de gezellige sfeer in het clubhuis die wij samen met u hebben opgebouwd in de korte tijd dat wij de exploitatie hebben overgenomen. Onze dank is nog steeds groot voor het warme welkom dat u ons heeft gegeven.

Deze ongekende situatie in Nederland, maar ook in de hele wereld, zorgt voor veel onzekerheid. Het virus rukt nog steeds verder op. Wijzelf volgen zo goed mogelijk de instructies van ons kabinet op. Gezond blijven is voor dit moment het allerbelangrijkste, de beelden vanuit de diverse ziekenhuizen zijn afschuwelijk. Bovendien willen wij straks, als de deuren weer open mogen, 100% voor u klaar staan. Voorlopig houden wij ons ook nog bezig met allerhande klusjes in het clubhuis, wij zijn flink bezig.

Namens het hele team van Mulligan willen wij u ook graag het allerbeste toewensen, het valt voor ons allemaal niet mee, zeker nu de zon uitbundig haar best aan het doen is. Hopelijk bent en blijft u allen gezond in deze bijzondere tijd.

Wij hopen u spoedig weer te mogen begroeten in het clubhuis, hopelijk is het virus dan onder controle! STAY STRONG en STAY SAFE!

Hartelijke groet,

Renate,