Golfclub Capelle verwelkomt haar nieuwe leden

WELKOMSTWEDSTRIJD 4 maart 2023

Zaterdag 4 maart was op uitnodiging van het bestuur de Welkomstwedstrijd voor nieuwe leden. Een wedstrijd die verenigings-breed gedragen wordt en waarbij vele commissies waren vertegenwoordigd, zoals de Dames- en Herencommissie, Avond Instuif, commissie Maatschappelijk Verantwoord Golfen, Marshals & Starters, Regel & Handicap, Social Mix, Wedstrijdcommissie en Happy Golf 4 Starters. De organisatie was in handen van de Introductiecommissie.

En het was weer een geweldige middag! Ontvangst met koffie en thee bij Mulligan, de wedstrijdkaarten werden uitgedeeld door de wedstrijdleiding o.l.v. Corinne van der Veen. Namens het bestuur hield Auke de Boer een welkomstwoord over de verschillende bloedgroepen golfers en de verbindingen die vanuit de vereniging worden gemaakt.

De wedstrijdleiding had een mooie indeling gemaakt voor een 9-holes Scramble 3-bal. Elke flight bestond uit drie personen en werd aangevoerd door een commissielid. Iedereen moest tenminste drie keer afslaan en dat maakte de wedstrijd weer interessant. Op hole 1 stond wederom namens de Marshals & Starters Carin de Vaal. Iedereen werd bevraagd naar zijn/haar pitchfork. Nog in je kar? “Neem je je kar mee de green op dan?” De teams streden heldhaftig, namen tactische beslissing, er werden puts gemist en gemaakt. Er werd gegromd en er werd nog veel meer genoten en samen gelachen. Kortom, een welkomstwedstrijd zoals wij dat graag zien!

De kaarten werden ingeleverd, scores opgeteld en gecontroleerd door de wedstrijdleiding. Er werd natuurlijk nagepraat over die ene afslag die per se gemaakt moest worden en die prachtige put die gemaakt werd. De prijzen waren door HSR consultancy beschikbaar gesteld: nogmaals grote dank hiervoor! En onder het genot van een drankje werden de winnaars bekend gemaakt:

1ste prijs team Erika Hokke, Caroline Noordzij

2de prijs team Janet de Munnik-van der Plas, Monica Eshof, Marijke Kalkman

3de prijs team Rinus Commijs, Judith van der Laar, Nanny de Wild-Bierman

Het was voor de nieuwe leden een mooie kennismaking met bestuur en allerlei commissies die onze club rijk is. Nogmaals, wij heten de nieuwe leden van harte welkom en wensen dat zij zich snel thuis voelen op de club mede doordat ze de aansluiting vinden met andere leden.

Speciale dank dit keer aan Astrid Oosthof, Auke de Boer, Cees Kriens, Carin de Vaal, Ineke Haringa, Janet de Munnik, Joop Koster, Marjolijn van Viersen, Martha Gouweleeuw, Mieke Nijman, Rinus Commijs en Robert-Jan Daniëls. Heel graag tot volgend jaar, wanneer we wederom nieuwe leden mogen verwelkomen!

Met sportieve groet,

Brian van der Veen, Corinne van der Veen, Henk Spek, Mascha Bos en Simone de Bruin