Golfwedstrijd voor singles

NGF en Golfclub Capelle logos gecombineerd

Op zaterdag 24 augustus a.s. organiseert SingleGolfers.nl een gezellige wedstrijd voor singles en sportsingles op onze mooie golfbaan. De ontvangst met koffie & thee is vanaf 12.30 uur in het clubhuis, waarna de wedstrijd start om 13.30 uur. De golfdag is inclusief ontvangst en diner. Aanmelden kan via www.singlegolfers.nl/kalender.

SingleGolfers.nl organiseert reizen en evenementen in Nederland en Europa speciaal bedoeld voor singles en sportsingles (d.w.z. de partner golft niet). Via de online community (website) kunnen leden elkaar op basis van een opgegeven profiel online ontmoeten en een (golf)afspraak maken.
Dit alles onder het motto: “Golf speel je tegen jezelf maar het is veel leuker in goed gezelschap”.
Schrijf je in en ontmoet leuke gelijkgestemde golfers tijdens dit ongedwongen en gezellig evenement.

Facebook / website

Wil je vaker golfen? In gezelschap van leuke singles?
Schrijf je dan in voor de golfwedstrijd van zaterdag 24 augustus met SingleGolfers.nl op onze baan.
Ze organiseren een gezellige wedstrijd voor singles en sportsingles (d.w.z. de partner golft niet). Bij aanmelding ontvang je tevens 2 maanden gratis en vrijblijvend het SingleGolfers.nl lidmaatschap. Maak nu kennis met de leukste golfclub voor singles en sportsingles!
Voor meer informatie en aanmelden: www.singlegolfers.nl/kalender